adventurewithanna

SOmmar!

2011-02-24 @ 17:14:42

Japp, igår var det vår, idag är det sommar!
Idag har jag sökt jobb och ganska framgångsrikt tror jag. 3 ställen sa att de skulle ringa mig, men har inga förväntningar, bäst så...

Iallefall när jag kom ut ur lägenheten var det 27 grader varmt och det kom som en chock. För alla tror jag, för folk gick omkring bärandes på sina vinterjackor.

Jag säger hej till sommaren(våren)...

Snart ska jag ikväg på pilates , har inte tränat på en månad pga av sjukdom. Och imorgon sticker jag iväg till cordoba för obestämd tid. Tror 2 nätter.

Lite pics:



Alex y Hugo!



Huerto de Carlos musiker.



Cordoba




Mezquita Moskén i Cordoba.

AMOR!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback