adventurewithanna

Godmorgon

2011-02-21 @ 15:57:27

Sitter fortfarande i soffan och är sömnig. Har inte gjort nåååt alls idag. Struntat i mitt skitjobb och inte delat ut en ända flyer...
Dålig jag är.
Känner mig hemskt lat och orkar inte vika kläder eller tvätta. Oj hjälp!
Latakuten. också lite bakis sedan igår. ramla väl in här hemma runt 5...
Nä, solen skiner. och jag ska nypa mig i kinderna och skärpa till mig. Gå och söka lite jobb (hjälp, tar mig vatten över huvudet) och köpa lite gottigt och mumsigt för kylskåpet består av yogurt och eh hmm soyamjölk.

Igår var jag duktig och bakade scones. Alltså inte jätteduktigt och ambitiöst, men i spanien tycks allting te sig så mycket svårare. Hitta rätt bakpulver, bra grovt mjöl, solrosfrön och linfrön. För o inte tala om filmjölk...
Som ni förstår är det ganska bra gjort då av mig. Fast jag brände två, och de resterande 3 är i frysen. Haha storbak!!

Näj, säger jag. Skärpning. Ikväll blir det middag hos Helene med lite vänner och chill...
Saknar Sverige lite, men det gör inget... Det känns fint att sakna Sverige. Vi har en bra relation. En vänskapsrelation.

Men det här är kärlek!











Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback