adventurewithanna

Möösigt!

2010-11-23 @ 10:16:23

Godmorgon. Ligger i sängen med datorn och har snoozat en timma sen tittat på ung och bortskämd som nog är det fånigaste töntigaste program jag sett.
"Barnen" som dom så fint säger, som har typ 23 år är dom mest boortskämda, egoistiska och självupptagna personer jag sett. Usch blir bara arg av att se på detta. Fast föräldrarna är ju typ snäppet dummare.

ÅÅÅÅHH blir så sjukt frustrerad och arg.

Ligger nu o päser lyssnar på Amos Lee helt perfekt för en slö morgon.
Ska göra mig lite kaffe, gå o stämma min gitarr och sätta upp annonser på min lägenhet. Ikväll ska vi till Plaza de Toros och äta tapas.
Igår va vi ute för tapas igen, mkt mysigt! Underbara människor.

Jag har skaffat skype! någon av er där hemma som vill tjöta där någon dag??

Massa puss o fläsk på er!!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback