adventurewithanna

FANFANFAN!

2010-11-18 @ 10:59:28

Nu e jag så sjuukt less på att vara sjuk.
Nu har jag varit inne i min lägenhet 4 dagar utan att gå ut(förutom sjukhus igår och köpa mjölk).
Missar allting roligt, vill ut i vackra vädret, träffa folk, äta mat och skratta.

Mina dagar består av att äta skumtomtar, choklad och sitta vid facebook och se någon film. Kan intte sova på nätterna för jag har ont överallt.
Har halsfluss, tror jag nu har fått öroninflammation också.
Smakar hästskit i munnen och har feber och svettas som en gris.

FAN!

Jag blir ju aldrig frisk. Har verkligen ingenting positivt att berätta. Tänker bara klaga nu!!
Igår var alla ute som vanligt på onsdagar. Jag sitter här o deppar.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback