adventurewithanna

Falta una semana!

2010-11-26 @ 13:34:53

just det. en vecka sen e jag u Suuuuecia.  så konstigt! längtar lite men så mkt jag vill göra innan..

Jag kan inte annat än skraatta för varje gång jag och mina vänner ska göra någonting går allt åt pipsvängen. Igår va jag och Vic kvar själva på en bar medans de andra hade börjat vandra iväg.
De hade glömt att betala och vi hade inte mer pengar än de som vi hade druckit för.

Vi fick en rejäl utskällning och pratade med föreståndaren och de sprang efter oss.
Men vi förklarade artigt att de inte var våra vänner och att vi inte hade ansvaret att betala deras alkoholkonsumtion.
Då tog han gubbben min väns mobil i pantsättning och nu e hon utan mobil. Hahaha de gjorde inget sa hon de va billigare än att betala de vi druckit.

Sedan gick vi till utestället Pata palo och dansade loss. Träffade två svenskar, från sthlm, de första svennar i Granada förutom en kille. Men de gick inte så bra att prata svenska...=S
De e konstigt, för jag kan ju skriva hyfsat bra, och prata i telefon m mamma, men när ja pratar såhär (även några par på min restaurang) så hakar jag mig som fan. går liksom inte de blir en spenska så att säga.


Idag ska vi spela fotboll, sedan har jag lägenhetsvisning, dricka lite bärs o käka tapas och sedan ev utgång.

Har ätit äckliga pannkakor till frukost och de la sig som en smet i magen. SKA aldrig mer äta pannkakor...



Nu ska jag måla en tavla. Har mkt inspiration nu! PUSSSSSSSSSSS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback