adventurewithanna

Con Gas!

2010-11-13 @ 12:41:00

GodMorgon!
Nu har jag precis fått min gas. Trevligt. Hade dock inte kontanter, men det är så lyhört här (hör grannen snarka på natten) så min granne hörde att jag inte hade pengar öppnar dörren och erbjuder sig att låna mig pengar.

Ibland är dte fantastiskt med grannar va!

Nu ska jag gå o hämta min lön för min cheesecake, tillverka en ny och sedan sälja nästa. Ta en springtur i underverket Alhambra, vilket jag älskar. Det är små vattenfall runtomkring och ett lugn där så jag känner mig alldeles harmonisk efteråt.

Ikväll ska jag bjuda mina vänner på lite förfest svenska snacks som pepparkakor, knäckebröd med laxpaté och min glögg! Myspys! Sedan utgång till en liveclub som spelar reggae och drum n bass. Q guay!

Imorgon ska jag med några vänner till Los Cahorros, visar bilder imorgon... Här lite bilder från Google:





Usch vad det är segt att komma ut från lägenheten. Såå slöö idag. Orkar inte borsta tänderna, klä på mig. Baah, nu ska jag ta mig i kragen!!


Un beeso fuerte!!!!!!!!!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback